Dag 1 - Berätta om dig själv

Berättade lite om mej själv i förra inlägget. Men jag är dålig på att skriva om mej själv så jag tar en lista som jag fyller i istället ;)
 

Dig:
1. Hur lång är du? - 149 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - jag vet inte
3. Vad pluggar du ? - hagagymnasiet individuelt program
4. Har du långt hår? - axel långt men använder löshår
5. Vilken hårfärg har du? - min naturliga är mörkblond men nu är det färgat svart och grönt/blått
6. Sminkar du dig? - ja
7. Har du haft sex senaste månaden? - ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - grå och rosa
10. Har du kysst någon idag? - ja, min pojkvän :)

Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Mamma är bäst :)
3. Hur många syskon har du? - 4 stycken
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - snart, ser på film.
5. Hur många ställen har du bott på? - jag har bott på 6 ställen
6. Vem i din familj stör du dig mest på? - Ja vet inte
7. Vilken familjemedlem är snällast? - Mamma <3
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - I tisdags firade vi mamma som fyllde 55 år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0